Japan Del 2

Publicerad 2013-05-09 11:18:25 i Life

Här kommer fler bilder från Japan! Får nog lägga upp i ytterligare ett eller två inlägg till, för det är så himla mycket fina bilder att visa!
 
 
Typiskt Japanskt Street Fashion. Ingen ung tjej är den andra lik! 
 
 
Ueno Park i Harajuku. Det var riktigt varmt denna eftermiddagen, och vi satt i parken och softa ända in på kvällen.
 
 
 
Hahaha, sen var vi på Penisfestival! En av de sjukaste grejerna jag varit med om alltså. 
 
 
Amanda och hennes skolkompisar. 
 
 
Karateuppvisning!
 
 
Japanskt godis till försäljning!
 
 
Tempel i Kawasaki.
 
 
 
 
 
Park i Shinjuku
 
 
Det kommer mer! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Linnea Jansson

Jag är nitton år och har nyss gått ut Hotell och Restaurangprogrammet på gymnasiet. Jag älskar att laga mat och shoppa, och fritiden spenderar jag helst med mina vänner eller med en riktigt bra bok.



Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela