8 Augusti

Publicerad 2013-08-08 06:43:00 i Life

God morgon!
 
Är redan på jobbet. Tog bussen halv sju och har precis bytt om och ska börja med frukosten. Det är alldeles för tidigt för mig för att min hjärna ska funka egentligen, men innan klockan slagit åtta går den på autopilot ;) En massa kaffe kan råda bot på min stackars sömniga kropp. 
Det är väldigt lätt mat idag, så ska passa på att städa en massa! Imorgon är ju sista dagen så vill lämna ifrån mig ett skinande rent kök innan jag går härifrån imorgon. Så det blir till att rensa och skura kylarna, skura golven, torka hyllor osv. 
 
Lite senare blir det gymet med Johanna, och antagligen lite käk. Ha det gött! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Linnea Jansson

Jag är nitton år och har nyss gått ut Hotell och Restaurangprogrammet på gymnasiet. Jag älskar att laga mat och shoppa, och fritiden spenderar jag helst med mina vänner eller med en riktigt bra bok.



Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela