9 Augusti

Publicerad 2013-08-09 08:55:00 i Life

God morgon!
 
Det är FREDAG och även sista dagen här på Blåsippans förskola för min del. Så skönt på ett sätt, men också tråkigt. Trivs så sjukt bra i detta köket! Perfekt storlek, lätt att hålla rent och nya fräscha maskiner. Love it!
Jag förberedde en massa igår så det är inte jättemycket med matlagningen att göra, det jag ska fokusera på är att göra det så rent och fint som det bara går. Så städning står på schemat idag!
 
I eftermiddag/Ikväll ska jag in till stan och träffa Amanda, Ida och Månsson som är i Göteborg över helgen. Ska bli kul! Amanda ska laga min Japanska favorit Okonomiyaki, och så lite vin på det förstås så är ju kvällen gjord.
 
Ha en fin Fredag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Linnea Jansson

Jag är nitton år och har nyss gått ut Hotell och Restaurangprogrammet på gymnasiet. Jag älskar att laga mat och shoppa, och fritiden spenderar jag helst med mina vänner eller med en riktigt bra bok.



Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela