13 Juni

Publicerad 2013-06-13 09:43:05 i Life

God morgon!
 
Jag har semester!!! Så himla gött. Ska försöka hinna med en massa olika roliga grejer medan man ändå är ledig, och inte slappa runt som man gjorde när man hade sommarlov ;) 
 
Just nu sitter jag och äter frukost och kollar ikapp lite avsnitt av Pretty Little Liars. Idag ska jag träffa Caroline och Aliciabebis! Ska kolla på lite små förnödenheter, bland annat ett bra puder och en locktång. 
Har kollat runt lite på internet och vet precis vad jag ska ha! 
 
Ha det gött! 
 
 
Min profilbild

Linnea Jansson

Jag är nitton år och har nyss gått ut Hotell och Restaurangprogrammet på gymnasiet. Jag älskar att laga mat och shoppa, och fritiden spenderar jag helst med mina vänner eller med en riktigt bra bok.



Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela