25 Januari

Publicerad 2013-01-25 14:34:33 i Life

Hejsan!
 
Är uppe på förskolan nu, fick sluta lite tidigare från skolan.. Skönt. Det har varit stressigt idag, för vi var egentligen tre man kort p.g.a sjukdom så därför fick jag stanna. Men det har ändå gått bra :)
 
Har precis gjort serverabeställningen och ska strax göra lite annat. Först blir det kaffe och kanelbulle som vi bakade igår!
 
Efter jobbet kommer mamma och hämtar mig, sen åker vi till allum en sväng. Behöver kolla på lite grejer, har ju fått min lön nu också ;)
 
Ha det gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Linnea Jansson

Jag är nitton år och har nyss gått ut Hotell och Restaurangprogrammet på gymnasiet. Jag älskar att laga mat och shoppa, och fritiden spenderar jag helst med mina vänner eller med en riktigt bra bok.



Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela