9 Februari

Publicerad 2013-02-09 15:08:56 i Life

Hej!

Nu lever jag igen, eller nåt. Kom hem nyss från att ha sovit hos Hanna inatt, pappa var snäll och hämtade mig i Angered.
Vi kom hem vid fem imorse, trötta som och kalla som fan, och vi har nog fått sova ett par lyckliga timmar innan vi vaknade vid tio, hehe. Så är redigt trött nu kan jag säga!

Har satt på mig min onepiece, och nu ska jag sättaq mig i soffan och läsa och förmodligen stanna där resten av dagen. Bilder från igår kommer senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Linnea Jansson

Jag är nitton år och har nyss gått ut Hotell och Restaurangprogrammet på gymnasiet. Jag älskar att laga mat och shoppa, och fritiden spenderar jag helst med mina vänner eller med en riktigt bra bok.



Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela