26 Februari

Publicerad 2013-02-26 08:05:50 i Life

God morgon!
 
Strålande väder ute, och humöret är nästan lika bra ;) Dricker mitt morgonkaffe och äter macka, väntar på att frukostdisken ska komma.
Har en del att göra idag, har börjat baka bröd för det är slut och det kommer inte förrän på Torsdag.. Så då är det bara att baka! Sen ska jag göra en smet till ugnspannkakan imorgon, och även mellanmålet idag.
 
Den radion jag har här på jobbet är riktigt dålig, den bara brusar hela tiden och det är jättesvårt att få in en bra kanal. Så idag tog jag med mig min gamla cdspelare hemifrån, för nu fick jag nog! Tog även med mig min favoritskiva som ska göra mig sällskap.
 
 
Ha det gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Linnea Jansson

Jag är nitton år och har nyss gått ut Hotell och Restaurangprogrammet på gymnasiet. Jag älskar att laga mat och shoppa, och fritiden spenderar jag helst med mina vänner eller med en riktigt bra bok.



Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela