2 Augusti

Publicerad 2013-08-02 08:16:00 i Life

God morgon!
 
Jag gick faktiskt ner till jobbet idag, för bussarna går så konstigt såhär på sommaren och cykeln orkade jag inte ta då jag ska handla på vägen hem sen. Dessutom var mamma ledig idag också, annars kunde jag åkt med henne ner. Så det var bara till att använda benen och gå helt enkelt! Ganska skönt att jobba såhär nära. Dock bara en vecka till!
 
Sitter just nu och dricker lite kaffe medan de fem barnen och de två pedagogerna äter sin frukost. Sjukt lite att göra idag för att det är så få här och så lätt mat. Får försöka få igång nåt projekt så jag har något att göra idag!
 
Ha en fin Fredag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Linnea Jansson

Jag är nitton år och har nyss gått ut Hotell och Restaurangprogrammet på gymnasiet. Jag älskar att laga mat och shoppa, och fritiden spenderar jag helst med mina vänner eller med en riktigt bra bok.



Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela