The wedding

Publicerad 2012-09-09 18:03:23 i Life

Hej! Här kommer lite bilder från igår. Hann inte ta så många, det var fullt upp hela tiden. Men sjukt kul var det!
 
Här hjälpte vi till med dekorationen av lokalen!
Precis efter vigseln, när vi skulle servera champagne till alla gäster!
Carro håller tal till sin moster.
In action i köket! ;)
Första maten vi fick på hela kvällen, vi var så jäääkla hungriga! Så himla gott också. Sen snodde vi själklart lite tårta också som fanns kvar i kylen. Så gott!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Linnea Jansson

Jag är nitton år och har nyss gått ut Hotell och Restaurangprogrammet på gymnasiet. Jag älskar att laga mat och shoppa, och fritiden spenderar jag helst med mina vänner eller med en riktigt bra bok.



Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela