Happy girl

Publicerad 2012-09-07 16:42:40 i Life

Min chef ringde för ett tag sedan, och det visade sig att han förmodligen hade jobb till mig ända fram till jul om jag ville! Det var någon på en skola som hade ont i sina leder, så då skulle jag gå bredvid och hjälpa till i köket. Hoppas hoppas! Skulle i så fall börja nästa måndag. Skulle vara så gött att slippa bli uppringd samma morgon för jobb.
Nu i veckan som kommer ska jag jobba på förskolan som jag jobbade på en dag för någon vecka sedan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Linnea Jansson

Jag är nitton år och har nyss gått ut Hotell och Restaurangprogrammet på gymnasiet. Jag älskar att laga mat och shoppa, och fritiden spenderar jag helst med mina vänner eller med en riktigt bra bok.



Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela