21 oktober

Publicerad 2012-10-21 11:39:28 i Life

Hej!
 
Söndag idag då. Sjukt vad veckorna går fort! Imorgon är det måndag igen, usch.
Vet inte riktigt vad planerna är för idag, ska kanske träffa Ida lite senare och då blir det förmodligen bio. Annars har jag massa tråksaker som jag "måste" göra (med andra ord, kommer det upp något roligare så kastar jag det åt sidan) som städa, tvätta och så vidare.. Men det är väl sånt söndagar är till för? Tråkgrejer som man inte haft tid till tidigare i veckan?
 
Jaja, ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Linnea Jansson

Jag är nitton år och har nyss gått ut Hotell och Restaurangprogrammet på gymnasiet. Jag älskar att laga mat och shoppa, och fritiden spenderar jag helst med mina vänner eller med en riktigt bra bok.



Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela