Tips

Publicerad 2012-07-20 10:18:09 i Mode & Skönhet

Tänkte tipsa om två sminkbloggar som jag följer. Tycker det är riktigt roligt med smink och allt som har med det att göra, även om jag kanske inte "vågar" mig på såna sminkningar som dessa gör ;)
 
www.lindahallberg.se
 
Makeupartist för Make Up Store, och lägger upp sina dagliga sminkningar. Kul läsning!
 
www.rodeo.net/killercolours/
 
Har en krönika/spalt i SOLO magazine ibland, och tipsar och skriver om en massa smink och skönhetsprodukter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Linnea Jansson

Jag är nitton år och har nyss gått ut Hotell och Restaurangprogrammet på gymnasiet. Jag älskar att laga mat och shoppa, och fritiden spenderar jag helst med mina vänner eller med en riktigt bra bok.



Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela