22 augusti

Publicerad 2012-08-22 11:51:58 i Life

Goddagens!
 
Vaknade imorse av ljudet från regnet, så himla mysigt! Har nyss ätit frukost och sitter i soffan och myser med te och min bok. Läser Hunger Games-serien just nu, har strax läst ut andra boken. Riktigt bra! Har sett filmen också, men böckerna är ju alltid bättre ;)
 
Vi får se vad som händer idag, inte mycket antagligen. Nästan alla jag känner jobbar ju nu, haha ;) Jag jobbar ju sen nästa vecka lite grann, och sen vet jag inte.
 
Men men, ha det gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Linnea Jansson

Jag är nitton år och har nyss gått ut Hotell och Restaurangprogrammet på gymnasiet. Jag älskar att laga mat och shoppa, och fritiden spenderar jag helst med mina vänner eller med en riktigt bra bok.



Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela