27 Maj

Publicerad 2013-05-27 11:34:48 i Life

Goddagens! Sitter på jobbet och äter nu, har lunchrast. Är på förkskolan hela dagen idag, för Sonja sitter i ett möte med våran chef och ska tydligen göra det ett tag, så då får jag rycka in! Men det är bara skönt att ha hela arbetsdagar så jag klagar inte. Efter jobbet idag ska jag träffa Sara på gymet för att träna, ska bli skönt. Har inte tappat träningstålamodet riktigt ännu, hoppas det håller i sig, haha. Men det är väl det man har en träningskompis till - för att peppa en! ;) Ha det gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Linnea Jansson

Jag är nitton år och har nyss gått ut Hotell och Restaurangprogrammet på gymnasiet. Jag älskar att laga mat och shoppa, och fritiden spenderar jag helst med mina vänner eller med en riktigt bra bok.



Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela