25 Augusti

Publicerad 2013-08-25 20:07:15 i Life

God kväll!
 
Känner att jag är en sån där periodare när det gäller bloggen.. Har haft sjukt mycket på min tallrik på sista tiden, med lägenhetsletande och jobb och planering av mia kommande resor. Och mitt i allt det här försöker jag hinna ta mig tid till att umgås med mina älskade vänner och träna. Så det är därför det blir lite väl lite tid över till bloggen.
 
På tal om blogg, så ska jag och min kompis Johanna starta en ny blogg tillsammans med tema smink och skönhet! Vi är båda riktiga suckers för nagellack, läppstift, ögonskuggspaletter och allt vad smink heter.. Så vi bestämde oss för ett tag sedan att göra det! Skulle vara riktigt kul. Så förmodligen kommer jag inte ha kvar denna bloggen då, men berättar mer när jag vet! Tillsvidare kommer jag blogga på denna bloggen ändå.
 
Denna veckan är lika upptagen som de senaste veckorna har varit för mig, imorgon är det jobb på en förskola som gäller, sen är jag ledig tisdag, onsdag och torsdag! Så gött! Så jag och Carro drar ner till Varberg, ska bli skönt. 
Sen i helgen är det dags för jobb fredag till söndag,, och på lördag kväll ska jag hjälpa till med mat och servering på min morbrors 50-årsfest. Så vi får se hur det blir med uppdateringen men ska göra mitt bästa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Linnea Jansson

Jag är nitton år och har nyss gått ut Hotell och Restaurangprogrammet på gymnasiet. Jag älskar att laga mat och shoppa, och fritiden spenderar jag helst med mina vänner eller med en riktigt bra bok.



Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela