10 Augusti

Publicerad 2013-08-10 08:52:36 i Life

God morgon!

Pigg och utvilad sitter jag och väntar på att frukosten blir klar.. Varm choklad och äggmacka, så gott!
Kom hem väldigt tidigt igår vilket var bra, för jag behövde sova kände jag. Men vi hade trevligt ändå!

Idag ska jag träffa Hanna, och vi ska åka till Alingsås och fika och sen spela minigolf i Nolhaga, haha! åratal sen jag gjorde det.
Sen ska vi passa Johannas kattungar inatt så vi ska mysa och kolla på film där ikväll.

Ha det gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Linnea Jansson

Jag är nitton år och har nyss gått ut Hotell och Restaurangprogrammet på gymnasiet. Jag älskar att laga mat och shoppa, och fritiden spenderar jag helst med mina vänner eller med en riktigt bra bok.



Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela