23 Mars

Publicerad 2013-03-23 09:49:52 i Life

Gor morgon!

Vaknade för en timme sen, och nu sitter jag och käkar räkmacka och te till frukost. Mums! Vi gjorde ju sushi igår, men mamma och mormor gillar ju inte det så de åt räkmacka istället, och det blev ganska mycket över, lyckliga mig!

Idag ska jag stanna hemma och försöka fixa lite grejer inför resan... snart bara en vecka kvar ju! Måste ta itu med min iPod först och främst, och sen ska jag kolla vad som behöver tvättas och så.

Ha det gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Linnea Jansson

Jag är nitton år och har nyss gått ut Hotell och Restaurangprogrammet på gymnasiet. Jag älskar att laga mat och shoppa, och fritiden spenderar jag helst med mina vänner eller med en riktigt bra bok.



Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela