10 Juni

Publicerad 2013-06-10 15:36:49 i Life

Hejsan! Kom hem från jobbet för en liten stund sedan. Jobbade i Gråbo idag, och busskommunikationen därififrån är urusel så det tog över en timme att komma hem med alla byten, och med bil tar det liksom tio minuter haha. Men men, får väl skylla mig själv som inte har bil och körkort ;)
 
Nu ska jag i alla fall äta lite mellanmål, för om en stund kommer min vän Johanna hit och då ska vi gå på en powerwalk tillsammans. SÅ mycket roligare att träna med en kompis ska jag säga! Snart kommer väl
Sara hem från Grekland också så då kan vi börja köra igen. 
 
Ha det gött! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Linnea Jansson

Jag är nitton år och har nyss gått ut Hotell och Restaurangprogrammet på gymnasiet. Jag älskar att laga mat och shoppa, och fritiden spenderar jag helst med mina vänner eller med en riktigt bra bok.



Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela