9 Juli

Publicerad 2013-07-09 13:20:19 i Life

Goddagens! Har inte den bästa av dagar idag kan man lugnt säga. Det är varmt som satan, och i köket står det helt stilla. Ett ynka fönster som går att öppna och det är inte ens där det behövs mest. Och så har jag en träningsvärk från helvetet också. Jag och Johanna körde stenhårt på gymmet igår med boxing och intervallträning på trappmaskinen. Behöver jag ens tillägga att jag är trött eftersom jag bara sov fyra timmar inatt? SÅJA, slutklagat. Humöret är inte på topp idag, men som tur är så är vädret det istället! Nu ska jag städa klart och sen bär det av hemåt. Ska sätta mig på altanen och chilla med en bok. Ha det gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Linnea Jansson

Jag är nitton år och har nyss gått ut Hotell och Restaurangprogrammet på gymnasiet. Jag älskar att laga mat och shoppa, och fritiden spenderar jag helst med mina vänner eller med en riktigt bra bok.



Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela