29 oktober

Publicerad 2012-10-29 12:27:17 i Life

Hej!

Nu får det bli skärpning här känner jag, har varit lite ofokuserad när det gäller bloggen på sista tiden.

Är ledig idag, vilket är sjukt skönt. Det är studiedag för alla skolor och förskolor i Lerum, och eftersom jag "bara" är vikarie så slipper jag alla möten och skit. GÖTT!

Ska hem till Hanna idag, där hennes syster Ida ska ta bort fransarna.. Har haft dem i en månad nu, och jag känner att nu RÄCKER DET! Haha, ska bli så skönt att kunna duscha utan att vara rädd att blöta ner dem, och kunna tvätta ansiktet ordenligt.. Och kunna sova utan att det känns som om man glömt bort att ta bort sminket ;)

Ska försöka ta en joggingtur sen också när jag kommer hem, det beror helt på vädret. Det ser inte ljust ut alltså, haha. Det regnar och blåser.. Fy! Hatar att springa när det regnar. Kanske bor i fel land då?

Vi hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Linnea Jansson

Jag är nitton år och har nyss gått ut Hotell och Restaurangprogrammet på gymnasiet. Jag älskar att laga mat och shoppa, och fritiden spenderar jag helst med mina vänner eller med en riktigt bra bok.



Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela