12 oktober

Publicerad 2012-10-12 13:23:03 i Life

Hej!

Hade fullt upp hela eftermiddagen igår, så glömde skriva!
Direkt när jag kom hem från jobbet vid halv fyra så tog jag en joggingtur, sen åt jag middag och duschade direkt. Sen så fortsatte jag att städa mitt rum, och det blev jättebra, nu är det väldigt bra ordning på allt helt plötsligt. Får se hur länge det håller ;)

Är på jobbet nu, ska gå lite tidigare för ikväll ska vi ut! Hanna fyllde ju nyss år, så vi ska fira henne. Men jag vill hem snabbt och äta och duscha, för vi ska ses hos Hanna redan vid sex, sju-tiden.

Ha det gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Linnea Jansson

Jag är nitton år och har nyss gått ut Hotell och Restaurangprogrammet på gymnasiet. Jag älskar att laga mat och shoppa, och fritiden spenderar jag helst med mina vänner eller med en riktigt bra bok.



Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela