Snyggaste jag sett

Publicerad 2012-08-31 20:10:14 i Life

Jag älskar nagellack, och målar gärna naglarna så ofta jag kan. Måste ha säkert över 100 nagellack hemma, minst. Köper kanske ett nytt nagellack i månaden, minst ;)
För ett tag sen impulsköpte jag ett nagellack från Depend, från deras "Holographic"kollektion. Det är nog ett av de snyggaste lacken jag äger! Gråsilvrigt, som skimrar i regnbågens alla färger när ljuset är på. Sjukt snyggt!
Finns i fler färger också, typ lila  och blått. Kostar 49 kronor, jag köpte det på Åhléns.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Linnea Jansson

Jag är nitton år och har nyss gått ut Hotell och Restaurangprogrammet på gymnasiet. Jag älskar att laga mat och shoppa, och fritiden spenderar jag helst med mina vänner eller med en riktigt bra bok.



Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela