The Walking Dead

Publicerad 2013-05-04 18:42:49 i Life

Jag har märkt att det är många (genom t.ex. Instagram och Facebook) som kollar på serien The Walking Dead. Men har inte direkt kollat upp den förrän idag, trots att det är så många som säger att den är bra! Men idag gav jag  den en chans. Har kollat på tre avsnitt och måste säga att jag gillar den riktigt mycket! Väldigt spännande och med bra story. Inte bra för folk med känsliga nerver dock, sitter halv och biter ner mina naglar här redan ;)
 
 
Haha, Don't Dead, Open inside?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Linnea Jansson

Jag är nitton år och har nyss gått ut Hotell och Restaurangprogrammet på gymnasiet. Jag älskar att laga mat och shoppa, och fritiden spenderar jag helst med mina vänner eller med en riktigt bra bok.



Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela