Go hard or go home

Publicerad 2013-05-05 21:02:24 i Life

Jag och min kompis Sara som också bor i Floda, vi ska börja seriösträna nu. Känns så jävla gött! Man umgås samtidigt som man gör något vettigt. Så vi har båda införskaffat oss varsitt gymkort och ska nu bara köra jäääärnet så ofta vi orkar och kan. Ska även försöka komma igång lite själv också, alltså om vi till exempel inte träffas på ett par dagar så kan jag ju sticka ut och jogga själv!
Är faktiskt riktigt taggad och det ska bli jättekul! För det är ju så mycket roligare att träna med en kompis än helt själv, och det är ju bra att ha någon som peppar också ;)

Nu ska jag strax gå och lägga mig. Är helt dödstrött efter denna hektiska dag! God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Linnea Jansson

Jag är nitton år och har nyss gått ut Hotell och Restaurangprogrammet på gymnasiet. Jag älskar att laga mat och shoppa, och fritiden spenderar jag helst med mina vänner eller med en riktigt bra bok.



Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela