4 Maj

Publicerad 2013-05-04 10:30:42 i Life

God Morgon!
 
Vaknade vid nio imorse och har precis ätit frukost. Börjar känna mig lite förkyld, så har tryckt i mig en massa c-vitamin i form av kiwi och apelsin! Här har vi varken tid eller ork till att vara sjuk.
 
Jag skulle egentligen träffat Caroline och lilla Alicia idag, men valde att stanna hemma och ta det lugnt istället.
 
Har faktiskt ovanligt lite träningsvärk sen igår också, från när jag och Sara tränade. Men det är ju bara skönt ;)
 
Får se vad som händer idag, blir nog en långpromenad med mamma lite senare. Ha det gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Linnea Jansson

Jag är nitton år och har nyss gått ut Hotell och Restaurangprogrammet på gymnasiet. Jag älskar att laga mat och shoppa, och fritiden spenderar jag helst med mina vänner eller med en riktigt bra bok.



Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela