11 Maj

Publicerad 2013-05-11 09:23:50 i Life

God morgon! Förkylningsdag nummer 23788193 känns det som, FAN vad jag är trött på att vara sjuk! Vill vara frisk så att jag kan träna och jobba! Blir galen snart. På måndag måste jag gå till jobbet, annars kommer jag definitivt börja klättra på väggarna. Mamma och pappa är i Stockholm och hälsar på syster, så jag och äldsta syster är de enda hemma i helgen. Igår stanna vi hemma och kolla på film tillsammans, mysigt! Idag ska jag hem till Ida, hon ska ha "kalas" för släkt och vänner eftersom hon fyllde tjugo i Japan. Jag ska dock inte med ut ikväll, känner att jag kommer vara ännu längre bort från att bli frisk då. Nej, det får bli hem och sova för min del när de åker in till stan! Ha det gött sålänge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Linnea Jansson

Jag är nitton år och har nyss gått ut Hotell och Restaurangprogrammet på gymnasiet. Jag älskar att laga mat och shoppa, och fritiden spenderar jag helst med mina vänner eller med en riktigt bra bok.



Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela