10 Maj

Publicerad 2013-05-10 09:29:54 i Life

God Morgon!

Sitter och äter min frukost till bra musik samtidigt som jag kollar in mina favoritbloggar.
Jag är på riktigt bra humör idag trots att jag är hemma sjuk. Kan väl ha något att göra med det fina vädret eller det faktum att det är Fredag kanske? Jag klagar i alla fall inte!
Jag vet inte om jag kan säga att min förkylning har blivit bättre, eller sämre i och för sig, men nu har det gått över till en jobbig rethosta som jag gärna skulle slippa. Vill bara bli frisk NU! Har varit så träningssugen denna veckan så det är inte sant. Tror även jag har börjat få lite arbetsabstinens eller nåt, för städade halva huset igår utan att någon bad mig, haha ;)

Jaja, nu ska jag återgå till frukosten. Ha det gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Linnea Jansson

Jag är nitton år och har nyss gått ut Hotell och Restaurangprogrammet på gymnasiet. Jag älskar att laga mat och shoppa, och fritiden spenderar jag helst med mina vänner eller med en riktigt bra bok.



Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela