10 Juli

Publicerad 2013-07-10 07:41:36 i Life

God morgon! Är på jobbet nu och har precis förberett frukosten, och även börjat med lunchen lite. Gjorde en köttfärssås igår som står och värmer sig nu och sen är det bara pastan! Ska försöka få gjort lite städning idag, imorgon kommer en hel del varor så då är det skönt att ha det snyggt och rent. Dessutom kommer det ju en annan vikarie hit nästa vecka, så då får det väl vara lite fräscht i alla fall! Efter jobbet idag blir det till att åka och handla mat med pappa. Jag och syster är ensamma hemma i över en vecka så vi ska handla lite så vi klarar oss över helgen i alla fall. Ha det gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Linnea Jansson

Jag är nitton år och har nyss gått ut Hotell och Restaurangprogrammet på gymnasiet. Jag älskar att laga mat och shoppa, och fritiden spenderar jag helst med mina vänner eller med en riktigt bra bok.



Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela