23 Januari

Publicerad 2013-01-23 14:44:39 i Jobb

Hej!

Är på jobbet nu. Har varit nere på skolan nästan hela dagen, kom inte upp hit till förskolan förrän vid halv två. Det var en hel del sjuka så två av våra fick åka till andra ställen, och då fick jag stanna. Men det har varit kul! Har ju aldrig varit där nere en hel dag, så det var spännande. Jäklar vad fort tiden gick, men det är ju bara positivt ;)

Mamma kommer och hämtar mig här om en stund, ska bara förbereda lite inför imorgon också, då jag äntligen kommer ha en vanlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Linnea Jansson

Jag är nitton år och har nyss gått ut Hotell och Restaurangprogrammet på gymnasiet. Jag älskar att laga mat och shoppa, och fritiden spenderar jag helst med mina vänner eller med en riktigt bra bok.



Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela