Last Night

Publicerad 2013-02-09 16:16:00 i Life

Kvällen började hemma hos Hanna, med mig och hennes syster Ida. Sedan drog vi till Pc där vi mötte upp den andra Hanna och hennes kompisar. Efter ett par timmar där gick vi vidare till Parken, men där skildes vi åt. Ida skulle hem för hon skulle jobba idag, och Hanna och hennes kompisar ville till Rockbaren, så det var bara jag och Hanna på Parken! Men vi hade skitkul, dansade ända till stängning och käkade på Burrger King och så stapplade vi hem vid fem imorse. Sjukt rolig kväll, en av de bästa på länge ❤
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Linnea Jansson

Jag är nitton år och har nyss gått ut Hotell och Restaurangprogrammet på gymnasiet. Jag älskar att laga mat och shoppa, och fritiden spenderar jag helst med mina vänner eller med en riktigt bra bok.



Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela