8 Februari

Publicerad 2013-02-08 09:40:38 i Life

Hej!

Är på jobbet nu, och är på topphumör för det är FREEEDAG! Fan vad efterlängtat, denna veckan har varit så himla seg om man jämför med hur snabbt alla andra veckor går.

Jag började känna mig lite sjuk igår på jobbet, så när jag kom hem så tog jag det lugnt och vid åtta tog jag en sömntablett av något slag och somnade vid åtta. Så har sovit nästan tio timmar inatt, och nu mår jag prima! Superskönt.

Ikväll blir det party för hela slanten med mina tjejer! Idax2, Hannax2 och jag! Kommer blir skitkul. Vi börjar hemma hos Hanna med förfest, sen blir det Pc och sen antagligen Parken. Wiie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Linnea Jansson

Jag är nitton år och har nyss gått ut Hotell och Restaurangprogrammet på gymnasiet. Jag älskar att laga mat och shoppa, och fritiden spenderar jag helst med mina vänner eller med en riktigt bra bok.



Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela