6 februari

Publicerad 2013-02-06 09:51:07 i Life

God morgon!

Har lärt mig att hålla käften kan jag säga. Så sent som igår så trodde jag att våren var påväg, fast så sa jag till mamma "nu kommer det säkert börja snöa". Och när jag drog upp rullgardinen imorse så var det helt vitt. Fan! Varför är Svensk vinter så jobbig och oförutsägbar? Kan det inte bara snöa och vara snö en gång, slask och is en gång, och sen är det över? Det räcker liksom! Är riktigt trött på detta nu, känns som om vädret jojo-bantar eller nåt, haha.

Anyway, är på jobbet, hinkar i mig kaffe för jag är så trött. Usch för sömnlösa nätter! Nu måste jag fortsätta jobba. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Linnea Jansson

Jag är nitton år och har nyss gått ut Hotell och Restaurangprogrammet på gymnasiet. Jag älskar att laga mat och shoppa, och fritiden spenderar jag helst med mina vänner eller med en riktigt bra bok.



Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela