4 Februari

Publicerad 2013-02-04 10:37:36 i Life

Hej!

Är hemma i Göteborg igen efter en rolig helg i huvudstaden hos syster! Kom hem igårkväll vid elva. Är ganska trött nu, sov inte så många timmar inatt ;)

Sitter på jobbet nu. Fullt upp, Sonja ska ju inte vara här på två månader så får vara här helt själv. Hon var hos läkaren i fredags och det visade sig vara något fel med hennes axel, så hon måste vara heltidssjukskriven nu. Fy vad tråkigt att vara här själv!
Men det ska nog gå bra, får väl prata med mig själv om det blir alltför tråkigt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Linnea Jansson

Jag är nitton år och har nyss gått ut Hotell och Restaurangprogrammet på gymnasiet. Jag älskar att laga mat och shoppa, och fritiden spenderar jag helst med mina vänner eller med en riktigt bra bok.



Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela