21 Februari

Publicerad 2013-02-21 10:46:26 i Jobb

God morgon!

Sitter på jobbet nu och tar en liten paus, håller på med serverabeställningen som ska göras imorgon. Det är viktigt att man får med allt, annars blir det jobbigt när man får varorna och blir utan något! Jag har lyckats göra tvärtom de senaste gångerna har jag märkt, har fått alldeles för mycket av vissa grejer.. Just nu har jag två lådor med sallad, när jag skulle ha två huvuden med sallad. Jaja, får väl försöka göra av med det på nåt sätt ändå ;)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Linnea Jansson

Jag är nitton år och har nyss gått ut Hotell och Restaurangprogrammet på gymnasiet. Jag älskar att laga mat och shoppa, och fritiden spenderar jag helst med mina vänner eller med en riktigt bra bok.



Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela