10 Februari

Publicerad 2013-02-10 10:36:47 i Life

God morgon!

Igår gick jag banne mig och la mig klockan tio, haha. Så himla skönt att få sova! Jag var så trött att jag helt glömde av att dra ner rullgardinen innan jag la mig, så har sovit med öppen ridå hela natten. Blev lite chockad när jag vaknade och det var så ljust, hehe. Men utvilad var jag!

Idag ska Caroline komma hit och äta middag med oss, och lille bebben tar hon med sig! Mysigt ska det bli. Först ska jag och pappa åka och handla lite grejer till middagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Linnea Jansson

Jag är nitton år och har nyss gått ut Hotell och Restaurangprogrammet på gymnasiet. Jag älskar att laga mat och shoppa, och fritiden spenderar jag helst med mina vänner eller med en riktigt bra bok.



Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela