The Lone Ranger

Publicerad 2013-08-02 16:14:00 i Life

Filmen som jag och Amanda såg igår var The Lone Ranger! Har velat se den ett bra tag då de visar trailern på tv hela tiden, och det verkade precis som en film i min smak.
Och det var det! Den var riktigt bra, och Johnny Depp var lika grym som alltid. Bra handling, bra manus och bra skådespel. MEN, och det enda "men"-et på hela filmen, den kunde varit lite kortare. Den var liksom 2,5 timmar lång, och det kändes som om den kunde kortats av lite, klippts lite mer omsorgsfullt. Men  förutom det var den jättebra! Fyra av fem toasters ;)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Linnea Jansson

Jag är nitton år och har nyss gått ut Hotell och Restaurangprogrammet på gymnasiet. Jag älskar att laga mat och shoppa, och fritiden spenderar jag helst med mina vänner eller med en riktigt bra bok.



Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela