We Can Die Happy

Publicerad 2012-11-14 19:25:16 i Life

Alltså shit, vilken film. Så jäkla bra! Det är så himla sorgligt att det är slut nu, vill bara att filmerna ska fortsätta och fortsätta.. Den var riktigt bra gjord, och alla specialeffekter var grymma. Dock så hade de lämnat ut en del bra grejer som är med i böckerna, men så måste de ju alltid göra för att få en bra film med en röd tråd.
 
 
Donken innan filmen, SÅKLART
 
 
I VIP-loungen innan filmen
 
 
Sjukt stora säten!
 
 
Ahh, så BRA!
 
Det var riktigt värt att betala 230 kronor för VIP faktiskt, gratis dricka och popcorn och grymma säten. Kan ju vara bra om det är en lång film ;)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Linnea Jansson

Jag är nitton år och har nyss gått ut Hotell och Restaurangprogrammet på gymnasiet. Jag älskar att laga mat och shoppa, och fritiden spenderar jag helst med mina vänner eller med en riktigt bra bok.



Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela