Prommis

Publicerad 2012-11-12 19:03:04 i Life

Var precis ute på en långpromenad med mamma i Floda, jäklar vad kallt det är ute! Känns verkligen att det börjar bli vinter. Ändå så tycker jag att denna vinter varit lite seg, för mitt på dagarna är det ju fortfarande 6-7 plusgrader, och det är ju ändå mitten av november. Men minusgraderna kommer nog snart ;)
 
Var en sväng i Lerum med mamma förut, och vi kollade lite i butikerna inne på solkatten. Hittade en fin klänning på Kappahl faktiskt, inte ofta alls jag handlar där men ibland så! Visar den nog imorgon :)
 
Ha en fin kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Linnea Jansson

Jag är nitton år och har nyss gått ut Hotell och Restaurangprogrammet på gymnasiet. Jag älskar att laga mat och shoppa, och fritiden spenderar jag helst med mina vänner eller med en riktigt bra bok.



Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela