Julklappar

Publicerad 2012-11-10 20:02:37 i Life

Jag är en sån människa som alltid är ute i god tid med julklappar, hatar att julstressa och köpa saker i sista sekund.. I år köpte jag nog den första julklappen i början av oktober, vilket kan verka lite extremt, haha! Men det är så himla skönt att slippa springa runt som en galning en vecka innan jul.. Nej, det känns mer genomtänkt om man börjar tidigt. Vissa som jag köper till är jättelätta att lista ut, som min mamma och en av mina kompisar. Men andra är sådär riktigt, riktigt jobbiga, har verkligen ingen aning vad man ska köpa. Har bara tre julklappar kvar att köpa nu, men det är bara de där som är så jobbiga att lista ut.. Men men, det löser sig nog. Har ju över en månad på mig! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Linnea Jansson

Jag är nitton år och har nyss gått ut Hotell och Restaurangprogrammet på gymnasiet. Jag älskar att laga mat och shoppa, och fritiden spenderar jag helst med mina vänner eller med en riktigt bra bok.



Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela