28 november

Publicerad 2012-11-28 10:54:40 i Jobb

Hej!

Jobbar för fullt här. Rätt så mycket att göra när man är helt själv. Det är ganska skönt att vara själv dock, man jobbar i sin egen takt och på sitt sätt och man får saker gjorda, men sen är det ju mycket roligare att ha någon att prata med och någon man kan lita på om det krisar ;) Så det ska ändå bli skönt när Sonja nu kommer tillbaka.

Idag ska jag ta tummen ur och försöka komma iväg på en joggingrunda, det var en vecka sen sist. Men jag hatar verkligen att springa/träna när det regnar ute! Men nu ser det hyfsat lovande ut, så ska nog pallra mig ut. Får se hur det går med vädret dock, det är ju inte alltid att lita på ;)

Ha det gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Linnea Jansson

Jag är nitton år och har nyss gått ut Hotell och Restaurangprogrammet på gymnasiet. Jag älskar att laga mat och shoppa, och fritiden spenderar jag helst med mina vänner eller med en riktigt bra bok.



Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela