22 november

Publicerad 2012-11-22 11:42:14 i Jobb

Goddagens!

Är på jobbet och äter fisksoppa, måste faktiskt säga att den blev riktigt god ;)

Imorse vid niotiden så gick strömmen, mitt under tiden jag höll på med frukostdisken. Härligt! Och sen kom min leverans mitt i allt också, haha. Hade precis börjat med soppan men den fick helt enkelt vänta! Det är när alla lampor släcks som man faktiskt fattar hur mörkt det är ute om dagarna, för det var nästan helt svart inne kändes det som. Helt plötsligt när jag stod i grönsakskylen så blev det svart, inte så kul! Men det tog ungefär bara tjugo minuter så var det tillbaka igen, så det var inte så himla farligt.

Nu ska jag äta färdigt och sen är det back to work som gäller!

Ha det gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Linnea Jansson

Jag är nitton år och har nyss gått ut Hotell och Restaurangprogrammet på gymnasiet. Jag älskar att laga mat och shoppa, och fritiden spenderar jag helst med mina vänner eller med en riktigt bra bok.



Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela