7 december

Publicerad 2012-12-07 13:09:11 i Jobb

Hej!

Nu är det fredag igen, wiie!
Det är så himla fint ute idag, alldeles blå himmel och sol, och massa fin snö som glittrar :)

Ska bara städa här på jobbet, sen ska jag faktiskt åka hem tidigare idag, kom mycket tidigare imorse också. Ikväll ska jag hem till Hanna och sova hos henne, för imorgon bitti så ska jag, Hanna, Carro och Hannas syster Ida till Ullared! Ska bli sjukt kul! Har inte varit där sen i våras så det är dags igen. Vi tar en ganska stor risk, för Caroline är faktiskt gravid i åttonde månaden.. Vi får hoppas att det inte blir någon förlossning inne på Ullared, haha!

Ha det gött, vi hörs senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Linnea Jansson

Jag är nitton år och har nyss gått ut Hotell och Restaurangprogrammet på gymnasiet. Jag älskar att laga mat och shoppa, och fritiden spenderar jag helst med mina vänner eller med en riktigt bra bok.



Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela