Japan Del 1

Publicerad 2013-05-06 09:55:42 i Life

Här kommer lite bilder från min resa till Japan! Det är så himla många bilder, och jag kommer definitivt inte publicera alla, men gör lägger upp i olika delar. Enjoy!
 
 
 
Utsikten från balkongen åt ena hållet. Bilderna gör verkligen inte verkligheten någon rättvisa alls!
 
 
Tokyo bjöd på många fina solnedgångar!
 
 
Haha, Ida i ett nötskal.
 
 
Mina fina besties.
 
 
Mandi och jag.
 
 
Ida ser nöjd ut!
 
 
Takeshita street i Harajuku, känd för att vara överfylld med folk!
 
 
 
 
 
Lägger upp mer någon annan gång. Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Linnea Jansson

Jag är nitton år och har nyss gått ut Hotell och Restaurangprogrammet på gymnasiet. Jag älskar att laga mat och shoppa, och fritiden spenderar jag helst med mina vänner eller med en riktigt bra bok.



Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela