5 Maj

Publicerad 2013-05-05 10:13:09 i Life

God morgon!

Tänkte bara ge en liten shoutout till kära Ida som fyller hela tjugo år idag! Grattis på dig vännen ♥ (idaveintie.blogg.se)

Sitter och äter min frukost nu. Idag bär det av till Allum med mamma! Först ska vi kolla på lite kläder, för mamma ska på både dop och bröllop och avskedsfest i sommar så hon behöver lite festkläder till det. Då får jag agera stylist ;) Sen drar vi bort till Mediamarkt där jag ska försöka få tag i en egen dator, använder ju pappas dator hela tiden. Det är på tiden att jag skaffar en egen!

Ha det så bra så länge så hörs vi senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Linnea Jansson

Jag är nitton år och har nyss gått ut Hotell och Restaurangprogrammet på gymnasiet. Jag älskar att laga mat och shoppa, och fritiden spenderar jag helst med mina vänner eller med en riktigt bra bok.



Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela