24 Maj

Publicerad 2013-05-24 08:02:27 i Life

God morgon!

Fick en härlig sovmorgon idag! Det var välbehövligt. Jag jobbar från tio till tre på gymnasiet idag, hade dock hellre varit på förskolan från åtta till tolv som det egentligen var tänkt.. Men vad gör man?

Ikväll ska jag stanna hemma och städa och lite sådär, för imorgon fyller jag tjugo år och då ska jag ha lite tjejkompisar här för middag! Ska bli superkul :)

Fick äntligen tag i present till min syster igår. Längtar tills jag kan ge henne den! Men får skicka den till henne eftersom hon bor i Stockholm. Så Elin, när du kommer hem från USA får du hålla utkik i brevlådan! ;)

Ha en fin Fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Linnea Jansson

Jag är nitton år och har nyss gått ut Hotell och Restaurangprogrammet på gymnasiet. Jag älskar att laga mat och shoppa, och fritiden spenderar jag helst med mina vänner eller med en riktigt bra bok.



Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela