2 Maj

Publicerad 2013-05-02 19:09:25 i Life

Hej!
 
Jobbade ju på min gamla praktikplats idag, det var kul! Riktigt roligt att träffa alla igen. Jag ska vara där imorgon också. Slutade halv tre och var hemma klockan tre, gött att vara hemma så  tidigt!
 
Just nu håller jag på med min online-körskola! Fick det i julklapp av mina systrar, det är alltså som en kurs man kan öva på i datorn. Hur smart som helst! Får bara försöka komma igång med övningskörandet igen också.
 
Anyway, ska upp och duscha och så blir det lite kvällsmat snart. Ha det gött!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Linnea Jansson

Jag är nitton år och har nyss gått ut Hotell och Restaurangprogrammet på gymnasiet. Jag älskar att laga mat och shoppa, och fritiden spenderar jag helst med mina vänner eller med en riktigt bra bok.



Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela