1 Maj

Publicerad 2013-05-01 17:28:01 i Life

God eftermiddag!

Första Maj idag, valborgsmässoafton igår.. Var ute med Hanna, hennes syster ida och lite andra. Hamnade på Parken efter lite förfest hos Hanna, men det var inte alls bra stämning där så vi gick hem rätt tidigt. Men ändå en bra och lyckad kväll med trevligt folk! :)

Har inte gjort mycket idag, bara njutit av ledigheten och fixat lite för jobbet imorgon också. Ska vara på en skola imorgon, samma skola som jag praktiserade på förra året när jag gick i skolan, så det ska bli riktigt kul att komma dit igen och träffa dem!

Ha det gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Linnea Jansson

Jag är nitton år och har nyss gått ut Hotell och Restaurangprogrammet på gymnasiet. Jag älskar att laga mat och shoppa, och fritiden spenderar jag helst med mina vänner eller med en riktigt bra bok.



Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela