30 Mars

Publicerad 2013-03-30 09:22:38 i Life

Oj! Hej och hå, har inte skrivit på flera dagar, hehe. Har haft så jäkla mycket  att göra att jag inte ens orkat starta datorn när jag kommit hem. Jobbade sista dagen i torsdag innan semester, så GÖTT! Igår var  jag, Carro och Hanni på Ullared. Sju timmar var vi där inne, helt galet vad mycket folk det var! Och jäklar i mig vad trött jag var när jag kom hem, haha. Men nu är jag på banan igen!
 
Idag är det ju påskafton, så det blir lite gött käk med familjen. Ikväll ska jag en sväng till Hanna och umgår en sista gång innan Japan.
Innan allt detta ska jag försöka hinna med så mycket packning som möjligt..
 
Ha det gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Linnea Jansson

Jag är nitton år och har nyss gått ut Hotell och Restaurangprogrammet på gymnasiet. Jag älskar att laga mat och shoppa, och fritiden spenderar jag helst med mina vänner eller med en riktigt bra bok.



Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela