22 Mars

Publicerad 2013-03-22 08:31:00 i Life

God Morgon!
Är så satans trött nu alltså, kan knappt hålla ögonen öppna.. Satt uppe lite väl länge igårkväll, och det är ju nu man får sota för det, hehe. Orkar inte jobba! Fredag borde vara obligatorisk hemmadag für alle.  Det är ju dock positivt att det är Fredag, för då kan jag soova imorgon! Wiie.
 
Det är bara soppa idag, vilket betyder att det går snabbt att laga och snabbt att diska. Love it. Ska försöka åka hem så snabbt jag bara kan och göra absolut INGENTING ikväll och njuta av det. Har ingenting planerat denna helgen, ska försöka planera lite inför Japanresan också.. behöver ladda ner massa ny musik och lägga in på min iPod. Massa småskitgrejer som man inte orkar lägga ner tid på.
 
MEN, nu måste jag ruska upp mig och börja jobba!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Linnea Jansson

Jag är nitton år och har nyss gått ut Hotell och Restaurangprogrammet på gymnasiet. Jag älskar att laga mat och shoppa, och fritiden spenderar jag helst med mina vänner eller med en riktigt bra bok.



Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela