13 Mars

Publicerad 2013-03-13 12:07:30 i Life

Hejsan!

Sitter och dricker kaffe efter maten, och har börjat lite smått på serverabeställningen. Det är nu jag ska beställa allt som vi ska ha till påskbordet, och då gäller det att tänka till! jag är redan klar med maten och nu väntar jag bara på disken, det är tacos idag vilket är både lätt att laga och lätt att diska efter.

Om det inte är alltför kallt eller om det inte snöar så ska jag försöka ta mig ut på en joggingtur efter jobbet! Det är verkligen dags att komma igång nu ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Linnea Jansson

Jag är nitton år och har nyss gått ut Hotell och Restaurangprogrammet på gymnasiet. Jag älskar att laga mat och shoppa, och fritiden spenderar jag helst med mina vänner eller med en riktigt bra bok.



Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela